KONVERENTS
Tallinna Tehnikakõrgkooli Inseneeria karjääripäeva raames toimub konverents "Praktiliselt tippu", kus oma ala eksperdid jagavad praktilisi teadmisi ja kogemusi erialaseks arenguks.
Konverents on suunatud kutsekoolide õpilastele, gümnaasiumide õpilastele, tudengitele ning ettevõtete esindajatele, pakkudes võimalust saada väärtuslikku teavet ja luua kasulikke kontakte.
Konverents toimub 3. märtsil 2025 kell 13.30–15.00 Tallinna Tehnikakõrgkooli kolmanda korruse auditooriumis B311.
Robert-Juss Soe "Tudengivormelist Vormel 1 tiimi"
Rahvusvahelise Formula Student sarja üldarvestuse võitnud FS Team Tallinna dünaamikatiimi kapteni ja Tallinna tehnikakõrgkooli tudengi Robert-Juss Soe, kes asus 2025. aasta veebruaris tööle Šveitsis vormel-1 meeskonnas Stake F1 Team Kick Sauber. Tema töökoht on rehvi- ja pidurivõimekuse osakonnas, kus ta tegeleb rehvide võimekuse analüüsiga.
Soe tee Vormel 1 meeskonda sai alguse 2021. aastal, kui ta liitus tudengivormeli tiimiga. Tema oskused ja teadmised äratasid Sauberi inseneride tähelepanu pärast üht tehnilist esitlust Formula Student võistlusel, mis viis tööintervjuuni.
Robert-Juss Soe pälvis ka Eesti Rahvuskultuuri Fondi Ants Seileri alamfondi stipendiumi, mis toetab autoeriala tudengeid ja noori insenere, kellel on silmapaistvaid saavutusi autospordi alal ning võidusõidutehnika arendamisel.

Enn Kerner, MSc trükitehnoloogia insener
Enn Kerner on MSc trükitehnoloogia insener, kes lõpetas 1987. aastal Moskva Polügraafia Ülikooli. Ta on täiendanud oma kompetentse pakendi- ja funktsionaalse trükitehnoloogia valdkonnas DFTA-s ning HdM Stuttgarti Ülikoolis. Lisaks on tal kutseõpetaja diplom Tallinna Ülikoolist ja tootmisjuhi diplom Tallinna Tehnikaülikoolist. Ta on Aalto Ülikooli uurimisrühma liige professor GANE-i juhtimisel. 2021. aastal omistati Enn Kernerile EUROOPA INSENERI tunnistus, mida annab välja ENGINEERS EUROPE. Tema teaduskoostöö FOGRA uurimisinstituudiga Münchenis on seotud trükistandardite rakendamisega pakendi- ja trükitööstustes.
Enn Kerner on valitud International Circle'i nõuandva kogu liikmeks ning esindab Eesti inseneride huve ENGINEERS EUROPE (EE) juhatuses ja strateegilises töörühmas FUTURE ENGINEERS (EE) ning Eesti Inseneride Liidu juhatuses.


Paneelarutelu "Eestvedamine ja juhtimine: kuidas juhivad tipud suuri projekte?"
Ahti Suppi, projektidirektor (Merko Ehitus Eesti)
Lõpetasin 2000. aastal TTÜ ehitustehnika erialal. Sisuliselt kohe peale kooli
lõpetamist siirdusin tööle Merkosse, kus alustasin insenerina. Edasi töötasin inseneri ja objektijuhina ning aastast 2007 projektijuhina.
Jooksvalt olen läbinud iga-aastaselt erialaseid- ja juhtimiskoolitusi. Viimased neli aastat olen olnud seotud Arteri kvartali ehitusega, kus olen ehituse projektidirektor. Enne Arteri kvartali ehitust olid viimased suuremad projektid Noblessneri kvartali I etapi ehitustööd ning Kentmanni 6 kortermaja ehitus.

Matvei Ivanov, Turbiini projektijuht (Enefit)
Õppisin keemiatehnoloogiks (MSc Chemical Engineering with Energy Engineering)
Heriot-Watt ülikoolis Šotimaal. Praegu olen ehitatava Enefit 280-2 tehase turbiini projekti-juht, tegelen ehituse juhtimise ja koordineerimisega, üldiste projektijuhtimise ülesannete (eelarve, ajagraafik, lepingud, tööde planeerimine, suhtlus partneritega jne) ja tehase käivitamisega.
_edited_edited.jpg)
Erik Punane, juhatuse esimees ja müügijuht (Milway)
Oma kõrghariduse teekonna läbisin Tallinna Tehnikakõrgkoolis transpordi ja logistika
erialal. Igapäevaselt tegelen transpordi ja logistika valdkonnas. Olen Milway OÜ juhatuse liige ning müügijuht.
Milway pakub logistilisi täisteenuslahendusi erinevatele tööstusharudele – alustades metallitööstusest lõpetades lõhkeaine ja militaar tööstusega. Ettevõte koos asjatundliku meeskonnaga omab pikaajalist kogemust logistika- ja transpordivaldkonnas ning on igapäevaselt valmis uuteks ja keerulisteks väljakutseteks. Klienditeenindusel on võtmesõnaks personaalsus ning kliendikeskne lähenemine, et klient omaks ülevaadet ja kindlust kogu tarneahela käigus. Logistikateenuste pakkumiseks kasutab ettevõte oma autoparki ning laia partnerite võrgustikku üle Skandinaavia ja Euroopa. Ettevõtte tehnikapark on kaasaegne ning veovahendid on varustatud GPS jälgimissüsteemidega võimaldades saadetiste reaalajas jälgimist, mis tagab klientide kaupade turvalisema liikumise.
